luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Brandmän och transvestiter

Kategori: My life..

Godmorgon!
Förutom lite (eller mycket) snor så känner jag mig riktigt pigg idag!
Och jag är sugen på både golf och träning..
Ska nog slå en pling till fader Abraham och kolla om han vill lufta drivern.

Det blev en lugn och trevlig tur på Slussbruden går!
Barbeque-tema men revbensspjäll, kycklingfilé, kycklingklubbor etc.
GI-mumma!
Skippers-Anna har bestämt sig för att köra GI i Hitler-stuk fram tills hon når sitt delmål, senast den 25:e juli.. Undrar om jag blir tvungen att hänga på..?
Ja, jo, jag tror det faktiskt...
Det är inte det att jag levt onyttigt den senaste tiden, jag har liksom levt ett relativt hälsosamt liv med några avsteg, och det är väl så jag vill leva framöver också, men vill man nedåt så får man skippa avstegen... Men det är klart att det är skönt att se att vågen inte rusar uppåt, trots avsteg..
Pendlar på sin höjd 2 kg fram och tillbaka.

Pratade med Tesa igår!
Nu har jag bokat in min ankomst till helgen v.30, då är det dags för operation uppdatering igen! Jag har alltid så kul när jag är ner och hälsar på dem, det är så sällan man ses att tiden bara flyger förbi när man är där! Min goa Motala-familj! Ska bli riktigt kul att träffa dem igen!

Sov jättegott inatt, men jag drömde väldigt konstiga drömmar..
Drömde om en viss brandman.. och om en viss transvestit...
Fan va sjukt det kan bli ibland!

Ja ja..dags att fylla på kaffekoppen och kolla eventuella golftider!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: