luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Boogie Woogie

Kategori: My life..

Vill börja med att kommentera Annas kommentar till föregående inlägg..
Nej - det hände ingen olycka på cykeln.. Men man kan väl säga att jag fick en viss hjälp med knallgaspuffar på vägen hem.. Sen var det rakspåret till toan! ha ha

Idag hade vi den årliga Björklundsgolfen!
Det var andra året som jag deltog och den här gången avancerade jag en plats!
Kom nog sist förra gången, men i år kom jag näst sist!
Vi var 12 personer från Björklundsklanen som spelade, 6 damer och 6 herrar.
Jag spelade ömsom skitbra och ömsom urkasst.
Men mest skitbra faktiskt.. Fast jag hade en hel del otur..
Hur som helst så är jag mest nöjd med mig boogie på 12:an, ett jävligt långt par 5 hål som jag scorat på kanske två gånger tidigare bara.. Nu hade jag en långputt som stannade två decimeter från hål.. Hade vart fint med ett par!

Efter golfen åkte vi över och kollade in Mockfjärdsdagen, som vanligt var det inte mycket att se, men man träffar en del folk som man inte ser så ofta!
Efter det hamnade jag i ett dilemma..
Jag hade att välja på att stanna kvar i Mockis, nykter eller onykter, bjuda in mig själv till en fest där jag inte känner just någon och sen vidare till en större fest. Alternativet var att åka till Borlänge, dricka vin och umgås med kusiner och annan släkt (bl.a. faster med man som bor i USA och är hem en gång/år), och sen bli hemskjutsad...
Jag valde alternativ nr 2... och hade riktigt trevligt!

Pratade precis med A-K som hamnade i Mockis..
Tydligen så var Ola Rapace på festen i Mockis.....
Han har nån slags anknytning till Atletklubben (som anordnade festen) eftersom han var i Mockfjärd och tränade upp sig inför en filmroll förut...
Hade gärna känt och klämt på hans muskler...


Skulle nog kunna klassas som Sveriges sexigaste va???

A-K lovade dock att ta lite på honom så kan jag ta på henne imorgon!
That´s what friends are for....

För övrigt så hoppas och tror jag att jag är i så pass fin form imorgon att jag kan ta vara på dagen! Kanske lite golf imorgon igen?? Eller pump på Svea och hoppas på att se mannen med de gula shortsen, eller en slapp dag på beachen??
Det visar sig..

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Jag har också hört ryktas att Ola var där. Där missade vi något... :/ Men om du tar på A-K, får jag ta på dig sen då? Vi kan bilda kedja och skicka vidare ;=)

    2008-06-08 | 14:55:46
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • Loppa säger:

    Ja, jag vill åxå vara med i kedjan i så fall:-)

    2008-06-08 | 21:15:09
  • mamma säger:

    Får jag också plats?

    Om inte - ha,ha, han är lyckligt gift!

    2008-06-08 | 21:53:48

Kommentera inlägget här: