luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Grilltorskar

Kategori: My life..

Imorgon åker brorsan tillbaka till Thailand..
Kort och intensivt besök!
Tror jag glömde säga att han hade med sig presenter till mig..?
Dels så hade han ju tagit med några färska drakfrukter som jag glatt smaskade i mig ett par stycken av, sen fick jag ett megapack med Tom Yam-nudlar av Darunee (Jag äter ju inte så mycket nudlar just nu, men det går nog åt.. Favvosmak har de också, starka!) och sist men inte minst fick jag en parfym!!

Så nu springer jag runt och luktar himmelskt gott! :-)
*ENVY me*

Luktade dock inte så gott innan jag duschade nu ikväll...
Var på combat idag och det var riktigt jobbigt, mycket folk var det också så det blev varmt i lokalen.. A-K och Camilla var också där, kul med sällskap!
Loppa däremot har nog åkt på det jag led av förra veckan och får vila sig i form..

Efter träningen åkte jag hem och grillade med A-K..
Vi har blivit riktiga grilltorskar!
Och så är vi verkligen gourmeter (stavas det så?) också!!
Egenmarinerad och grillad fläskfilé, grillade grönsaker, hallomi, gratinerad blomkål med kesoröra och hemmagjord guacamole..
Åååh så gott!!
Måste skaffa mig en grill jag med, det blir ju sånna glapp på grillfronten när A-K åker ut på jobb.. Fast å andra sidan är det ju inte så kul att grilla själv heller..

Nu ska jag berätta nåt otroligt!
Jag kom på en idé som jag lade fram över middagen med A-K idag..
En idé som jag aldrig trodde jag skulle få för mig att uttala.
Jag skriver ner den här så jag inte kan ångra mig....
Jag frågade A-K om vi skulle åka till Mellsta och springa (ja ni läste rätt - SPRINGA!!) imorgon.. Och när jag frågade henne så ångrade jag mig inte ens i samma ögonblick som frågan var ställd, utan jag blev GLAD när hon svarade ja!!! Sen kom nästa oförglömliga kommentar över mina läppar:
"Va kul, då ska vi springa morgon!"
Är jag sjuk??
Allvarligt.. det måste va nåt fel.. jag känner inte igen mig själv!

Bäst jag går och lägger mig...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: