luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Heja Sverige!

Kategori: My life..

Helt ärligt så måste jag för första gången hylla Zlatan!
Han gjorde som han skulle ikväll! Tycker han är lite väl överskattad ibland.

Jag, Jonas och Rainer åkte hem till Kjell och Elisabeth för lite fotbolls-EM!
Jag är ju ingen jättestor fotbollsdiggare, men när sverige spelar kan det va kul. När vi kom dit (jag tog bilen) så hade de dukat upp världens buffé med avokadohalvor, melon med parmaskinka, druvor, kex, ost, mer melon, chips, gurk- och morotsstavar och dip.. Till det drack de andra öl och jag fick alkoholfri cider.. smaskigt! Det var supergott och jag känner mig helt uppblåst fortfarande!


Tyvärr taget efter vi huggit in..

Rainer kom förresten på cykel hem till Kjell...
Jag trodde verkligen att han skämtade när han uppenbarade sig i...



...denna kreation....det var tydligen en cykeldräkt.. 
Frågan är från vilket århundrade??
*asgarv*

En rolig kväll hemma hos bossen blev det hur som helst!


Heja Sverige, Heja Sverige!!

Dags för lite skönhetssömn!
Hörs imorgon!
Och då är det förhoppningsvis dags att flirta med gulbrallan igen! :-D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: