luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

I säng med Manu Chao

Kategori: My life..

Ååååhh.. jag blir tokig snart!!
Skulle vilja köra en piprensare in genom det ena örat och ut genom det andra och sen dra fram och tillbaka tills det nästan blöder!
Det kliar inne i öronen så jag blir galen, och i halsen också!!
För övrigt känner jag mig lite piggare idag, för jag sov som en prinsessa inatt
efter att jag laddat med en Sudafed och en Valerina natt.. men..
Rosslig, hostig, snorig, frusen och hängig - that´s me!

Apropå sova..
Man behöver inte ha en biljett till Peace&Love för att delta..
Jag låg och diggade till Manu Chao innan jag somnade.
Tänk att man hörde så bra ända hem till Medväga och ända ner i sängen..

Blev en långdag på jobbet idag..
Något som gör mig frustrerad är att vänta! Vänta på ett svar, en bild, ett pris, en visningstid, ett samtal, en bankuppgift, en telefonkö.. ja allt man måste vänta på. Problemet är nämligen att mitt jobb kan bli helt stillastående och inte komma någon vart alls när jag väntar på ett enda svar.. Trodde det skulle bli en lugn fredag, men det blev det inte. Avslutade sen med en timmes Body-Mopp efter arbetstid..

Jag har en plan för den här helgen iaf!
Planen är att få så mycket som möjligt gjort!
Eftersom alla mina vänner är på festival, jag är sjuk och min far är i Idre och golfar, så tänkte jag va hemma här och städa, plocka, rensa, etc.
Det finns inga ursäkter för att slippa undan! (Men jag kommer nog på nån!)
Får väl se hur det blir..

Känns som jag alltid avslutar med ett "godnatt", så jag gör det idag med!
Natti natti!

Kommentarer

  • Loppa säger:

    Ååå, livet är hårt när man tvingas gå på festival i dagarna 3...skulle behöva semester en vecka nu och inte en långvecka med arbete, arbete och åter arbete....

    2008-06-28 | 17:01:17
  • Anna Andersson säger:

    Jag stod utanför och diggade Manu!!! De rockade grymt bra :) Krya på dig. Kram

    2008-06-28 | 17:49:25
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: