luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

GI á la Hitler

Kategori: My life..

Måndag igen och en massa skit.
Nu har då våran samarbetspartner skitit i det blå skåpet!
Det enda de åstadkommer är förrvirring och ilska..
Och jag blir då bara matt.
*suck*

Har inte varit så trött som jag är just nu i detta ögonblick på länge.
Hade tänkt träna idag med, men kände att kroppen nog inte var helt färdig med förkylning och rossel ännu. Får rikta in mig på morgondagen istället..
Tur att man är aningens pyttestel sen igår - sånt gläds jag över!
Istället för träning blev det komaskalle inne på Maxi tillsammans med resten
av Borlänge. Varför ska alla handla samtidigt som mig?

Ska snart orka ta mig in i köket och fixa dagens middag.
Det våras för GI á la Hitler (á la Skippers-Anna Jonsson) nu!

Idag ska jag göra en coleslawsallad med gravad lax som de sålde riktigt billigt på Maxi, den går ut imorgon, men det kan jag nog stå ut med.
Nåt annat idag? Njaee.. tror inte det.
Besök av A-K sen kanske??
Men det blir nog en tidig kväll (möjligen framför Mahjong-brädet på blip.se).

Gäsp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: