luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Kortis innan läggdags

Kategori: My life..

Jag blir så glad av alla fina kommentarer!! Tack snälla söta rara!

Idag har det gått i 110 hela dagen.
Var till sjukhuset och gjorde ett uppföljningstest på min astma (när jag slutligen kom rätt.. lång historia), och det gick jättebra! :-) Nu ska jag sänka dosen ytterligare och bara öka vid behov, som vid förkylningar. Jag hade helt normala värden och starka friska lungor! :-) Om jag får bort lite mer mage så kanske de blir större med!

Åkte hem och lunchade efter provtagningen, gick jättebra förutom en tarmvredsattack på ca 15 minuter ålandes och ynkandes på sängen..
Före det - ingenting, efter det - ingenting.. Jävligt skumt tycker jag..

Jobb hela eftermiddagen, klockan fem bytte jag jobb och tog mig an städningen, mötte upp kusinen på Yan´s sushi, köpte biobiljetter och sen vidare ner och träna. Release på nya combaten idag - grymt rolig och grymt jobbig! Efter träningen mumsade vi sushi och sen kollade vi in McDreamy i "Brudens Bäste Man". Jättesöt film och ganska mycket dregglande.. Inga tårar dagen till ära!

Avslutar med en liten länk..
Ingen har väl undgått denna - min favvoreklam - ler varje gång jag ser den!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: