luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Lite smådålig..

Kategori: My life..

.. karaktär har jag haft idag..
Började dagen med två kokta ägg, sen ingenting, ingenting, lite nötter, ingenting, somnade en timme, åt två mackor, åkte iväg och tränade, lämnade en blomma till Daniel, och köpte.. pizza...
Var inte jättesugen, men jag orkade verkligen inte laga till nåt och bestämde mig för att göra ett stort avsteg idag. Pizza.. ja ja..

Har vart mest seg hela dagen, inte fått mycket gjort alls faktiskt.
Vikt tvätt, ansat blommor, planterat om en blomma, vattnat lite, röjt undan.
Ja, that´s it.

Imorgon är det nya tag som gäller och nu är det inte tal om fusk på ett tag!
Midsommar får väl bli ett undantag, men annars - hårda tag!

Midsommar förresten.. Vad ska jag göra då?
Jag vet ju att jag ska sjunga på fredag, men jag har inte hört nåt från Ludvig än. Skickade ett sms att han skulle ringa mig men men.. han har säkert haft mer att göra än mig idag.. Vet ju inte VAD jag ska sjunga än.. börjar dra ihop sig.
Lördagen har jag ingen plan för heller.. men det brukar lösa sig..

Någon som har några fina planer för midsommar?

Kommentarer

  • Loppa säger:

    Kanske grillning med mams i Leksand på lördag....följa?? Sen ska hon och hennes sällskap till nån majstång o titta:-)

    2008-06-15 | 22:25:06
  • Anna säger:

    Här finns det alltid plats för en till i våra planer som innefattar båtar, sprit, grillning och kalasfest i smedjan..

    och en sängplats naturligtvis..

    Välkommen.

    2008-06-15 | 23:38:19
  • Moster säger:

    Som Loppa skrev, häng på! Efter grillningen ska vi till Rälta på begäran av mina kroatiska vänner. Häng med även dit! Övertala också gärna Loppa att följa... PS, vilken tid ska du gala i Säl? Kram Moster

    2008-06-16 | 22:29:37

Kommentera inlägget här: