luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Midsommarbestyr

Kategori: My life..

What the heck!
Nu har alla satt griller i skallen på mig!
Först hade jag ingenting att göra på midsommar och nu har jag tre olika alternativ bara inför lördagen..
Och det värsta är att jag skulle vilja göra allt!!!
Skulle kanske kunna kombinera två alternativ om jag bara hittar en chaufför,
men som sagt - det är ju midsommar!
Vem vill köra då?
Inte jag iaf, för på lördagen ska jag va rund under klövarna!

Cyklade omvägen via Gylle hem idag..
Loppa bjöd på en liten pratstund och the på balkongen.
Nu höll hon på att måla om hallen där hemma.. Fattar verkligen inte var hon får sin energi ifrån!? Hon kan gärna komma hit och börja med mina lister med! ;-)

Ännu en dag avklarad i GI-tecknet..
Frulle: Pocherade ägg, lite brieost, parmaskinka och fransk senap.
Mellis: Nötter.
Lunch: Gårdagens middag (kryddiga korvslantar m.m.).
Mellis: Äpple.
Middag: Squashplättar med rökt lax, turkisk yoghurt och rödlök.


Dagens middag -squashplättar

Eftersom jag har träningsfri dag idag och det inte är något att se på tv (nej jag skulle hellre dö än att behöva kolla på en fotbollsmatch där inte Sverige spelar!) så finns det inte mycket annat att göra än att tvätta en tvättmaskin (Det är mitt sätt att döva det dåliga samvetet för min bristfälliga renhållning här hemma - MÅSTE ta tag i det också.. vid tillfälle..).

Nu ska jag ta och ringa Ludde innan jag glömmer bort det!
Tjo!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: