luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Vad hände idag egentligen?

Kategori: My life..

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om..
Det har inte hänt någonting alls känns det som.

Som vanligt är man supertrött och väntar på att gå och sova, men "ska ju bara".
Imorse när jag skulle kolla på nyheterna kl 6:30 så råkade jag visst lägga mig ned på soffan medans jag kollade... och sen vaknade jag till jingeln för vädret kl 7:10.. Då blev det lite bråttom, som vanligt. Svårt det där med tider tycker jag. Det spelar ingen roll om jag går upp en kvart tidigare eller senare, det blir alltid lika bråttom i slutändan. Valde ändå att ta cykeln till jobbet och kom inflåsandes kvart över åtta.. Men å andra sidan jobbade jag på lunchen och stannade till tjugo över fem.. Så det jämnar väl ut sig antar jag..

Imorgon bitti ska jag och Anna J (Anna Skipper) golfa i Rista!
Kanske kan hon inspirera mig till en riktigt lång drive? Hoppas..
På kvällen blir det kanske räkkryssning på Slussbruden, vi får se!

Ja.. det blev ju några rader i alla fall..
:-)

Kommentarer

  • grannen säger:

    Rækkryssning och brandman.... mmmmmm ja tack. Ta rækorna du så tar jag brandmannen =)

    2008-06-14 | 10:05:33
  • Anonym säger:

    saknar dig anna! kram

    2008-06-14 | 12:32:28
    Bloggadress: http://emmaheden.bloggspace.se

Kommentera inlägget här: