luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Slussbride?

Kategori: My life..

Önskar just i detta nu att Emma var här...

Emma - hur kan du lämna mig och mitt hår här i sverige för att åka till Mallis och att göra en massa roliga skojiga saker??? Jag bara undrar!? ;-)
Skämt åsido, jag tycker hon är grym den tjejen!
Hon har tagit tjuren vid hornen och följt sitt hjärta, nu showar hon på Mallis!
Underbart!
Fast jag sitter faktiskt här med färg i mitt hår och hoppas på att det blir bra..
När hon gör det behöver jag aldrig hoppas - då vet jag!

Slussbruden ikväll!
Nykter eller ej.. det visar sig..
Nån som vill hämta mig (och helst min bil också) i Falun inatt?
*blink blink*

Golfen gick urkasst både för mig och Anna idag, fast roligt värre var det!
Tror vi skickade ner 6 bollar i dypölen på bana 15..
Mamma - ta med dig cyklopet nästa gång! :-)

Hoppas på att ha nåt snaskigt att skriva om imorgon!
After all - det är ändå Skippers Anna jag ska ut med...

Neeeeeej!!!
Måste springa!!!!! Har glömt färgen jag har på ögonbrynen!!!
:-S

Kommentarer

  • Bolletaren säger:

    Allt har ett pris, även att se morsan dyka i dypölar efter golfbollar...och det är ett högt pris!

    Det velar jag INTE på!

    2008-06-14 | 17:44:18
  • Loppa säger:

    Vill åxå vara med och slussa ikväll....suck! Men vad är väl en kväll på slussbruden...mot en natt på jobbet?

    2008-06-14 | 20:31:20

Kommentera inlägget här: