luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Som svar..

Kategori: My life..

..på kommentaren i förra inlägget säger jag bara:
Stackars stackars dig som måste gå på festival och ha kul och bli full och träffa folk och lyssna på bra musik!! Lyckost mig som får va hemma och snora och tråka och städa och hänga och tvätta.. ;-)

Fast faktum är att jag knappt gjort nåt av det idag!
Vaknade vid niotiden - utvilad! :-)
Fortfarande förkyld, men sånt har jag hört att man inte dör av..
Klockan tolv ringde mamma och ville ha med mig som smakråd på tyger,
hon kom och hämtade upp mig och vi åkte till Rosa Huset som var stängt, fortsatte till kupolen (som var invaderat av "piiis-änd-lavvare"), och åkte därifrån med bara saker till mig (tröja och hårband), hem till mormor, fika, hämta paprikaplantor, handla krukor, hem, plantera om plantor, laga mat, duscha, äta mat och blogga...
Och nu är jag faktiskt på väg på en tur med Slussbruden!
Anna och Mats tyckte synd om mig som inte hade nån att leka med, så de bjöd med mig på Barbeque-kryssning.. Vilka typer va!?

Så visst hittade jag ursäkter för att inte göra allt det jag tänkte göra!
Som vanligt! :-)
Men imorgon är en annan dag, kanske dammsugarn orkar ta
ett varv då, frågan är väl om jag orkar?

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Man får faktiskt strunta i alla "måsten" ibland och göra något roligt i stället ;) Hoppas du får en kul kväll. Kramen

    2008-06-28 | 17:51:45
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: