luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Spring i bena

Kategori: My life..

Idag har jag haft ont i magen nästan hela dagen..
Ett tag hade jag så ont att jag misstänkte blindtarmen,
men sen blev det helt plötsligt bättre!

Var ut och sprang en runda i Mellsta med Loppa efter jobbet.
Hade tänkt gå på spinningen, men det kändes tråkigt att stänga in sig i en svettig lokal när solen sken utomhus.. Det gick riktigt bra idag med!
Spring i bena! :-)

Har lagat och ätit chevrélasagne till middag, fick tom lite jordgubbar med grädde till efterrätt! A-K  ringde och bad mig hämta det jag ville ha (nja - inte riktigt kanske) i hennes kylskåp samt att jag skulle förbarma mig över jordgubbarna hon glömt på diskbänken. Det gjorde jag så gärna!

Ringde Micke gav honom i uppgift att beställa nån sån där bildel så jag kan få bilen fixad vid tillfälle också.. Fast jag glömde ringa min tremänning Ludvig om sång på midsommar.. Får inte glömma det imorgon!

Nu ska jag gå och sluta mina ögonlock!
Jag tänkte försöka vara pigg när jag vaknar imorgon! :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: