luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Varning..

Kategori: My life..

Nyss hemkommen från en cykeltur runt Norr Amsberg!
Inte så illa så här dagen efter måste jag ju ändå säga!
Ganska så exakt 2 mil tror jag att det blir iaf!

Var in och våldgästade lilla mormor på vägen också..
Hon bjöd på glass.. och när hon fick höra att jag inte ätit nån riktig mat idag så bjöd hon på fisk och smörgås också.. Söta lilla mormor..

Hade som sagt inte ätit nåt riktigt innan jag for..
Men jag råkade däremot trycka i mig en hel förpackning med kärnfria druvor...
Det borde finnas en varningstext på dem;
Varning!
Överdriven konsumtion kan medföra gaser och ha en laxerande effekt.

Nu ska jag slänga mig på soffan en stund!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Det sägs att frukt ska vara bra för kroppen juh ;) Men kanske bara i måttliga mängder asg Hoppas det inte hände någon "olycka" efter vägen... ;)

    2008-06-07 | 23:15:37
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: