luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Vem är han..

Kategori: My life..

... denna okände skönhet i gula shorts som helt plötsligt lyckats väcka mitt intresse för det motsatta könet igen?? Vem är han? Vad gör han? Singel?

Var och pumpade efter jobbet idag!
Var lite trött och seg i kroppen sen combat och jogging, men det var okej..
Ställde mig snett bakom honom av två anledningar..
1. För då måste jag kämpa lite hårdare.
2. För att ha något att titta på när det är tungt.
:-)

Har varit hos A-K och grillat idag igen också..
Vi är nog kanske lite beroende.. men va tusan.. det är ju gott!
Kollade på Grey´s också.. säsongsavslutning...
Fan fan fan!!! Känns fel att säga det - men jag längtar tills i höst!!!

Imorgon ska jag sluta tidigare har jag tänkt (dag före helgdag).
Det borde gå. Har jobbat undan massor idag!
Tänkte ev hitta på nåt med Loppa, fast det vet hon inte om än.. Sen ville A-K åka och få lite färg någonstans också.. Kanske kunde åka alla tre?
Cykla till Ornäs kanske?
Får sova på saken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: