luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Hur kommer det sig?

Kategori: My life..

Varför går alltid nylonstrumpor sönder längst fram i tårna?
Bara undrar?


Nya - dagen till ära...

Idag har varit en lång dag igen..
Först kämpade jag mot sömnens starka armar i en dryg halvtimme innan jag ens kom upp ur sängen, sen ytterligare en kvart framför Nyhetsmorgon på TV4..
Inte förens jag klev ur duschen var jag vaken!
Det är hemsk att vara morgontrött!

På jobbet har det varit fullt ös trots en enda anteckning i almanackan.
Annonskorr, förberedelse av tillträden, bankärenden, visningsmappar, nya skyltar
telefonsamtal, mail, låneansökningar etc etc..

Sen fick jag annat att tänka på!
En timmes döjobbtig combat med A-K och A-C, de allra bästa!
Och efter det blev det ilfart hem för mat och dusch..
Nu försöker jag hinna blogga också innan jag ska vara tillbaka i samma byggnad för lite bio!! Ska kolla in Sex And The City-filmen! Hoppas den är bra!

Imorgon ska jag äntligen få håret klippt!
My svintohår needs it!
Tack snälla kusin för att du klämmer in mig med!

Nu väntar duschen!
Och om jag inte skyndar mig så väntar snart A-K med!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: