luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

En sista sak bara..

Kategori: My life..

Ha det så himla bra här hemma!

Nu åker jag om en halvtimme och jag tänker stänga ner burken!
Väskorna är packade och står klara för utlastning.
Gissa vikten? Japp, 20 kilo, på millimetern (på vågen alltså)...
Här ska de inte få tjäna några pengar på mig inte! hi hi
Har fixat lunchlåda till tåget också, tonfisksallad.

Ska försöka uppdatera lite nu och då där borta,
men gör jag inte det så får ni ha ett par underbara veckor!
Det tänker jag ha!

Kram alla!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Du är så bra på att skriva! Roligt!
    Vart tusan ska du? fattade inte det. kanske jag som har blivit för vindögd av allas bloggar, men vart ska du??? Tänker på dig när jag går och tränar!
    Ha så underbart på resan! NJUT! kram!

    2008-03-04 | 21:44:34

Kommentera inlägget här: