luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Hi from Bangkok!

Kategori: My life..

Hej! Jag mar finfint!
Har precis shoppat en vaska for 50 kronor och ett par foppatofflor for 32 kronor.. Okej, jag hade kunnat fa dem billigare, men jag valde att inte pruta..
Vill egentligen bara saga att jag har det underbart och att ni kan vara lite avundsjuka dar hemma, for har ar det VARMT!!!
Jag ater samma mat som infodingarna och sover pa en stenhard madrass! Trodde jag skulle vara lam nar jag vaknade, men jag kande mig oforskamt pigg!
Har hunnit traffa brorsan en svang ocksa, fast idag lamnade vi honom pa flygplatsen.. Jobb jobb jobb...
Han kommer forhoppningsvis tillbaka nasta torsdag, hoppas!
Nu ska vi aka hem pa lite barbeque!
Och vet ni, Molly ar precis lika underbar som jag kommer ihag!

Saknar er faktist inte just nu!
Men kram pa er fran centrala Bangkok anda!
(Vi bor 20 minuter utanfor, lugnt och skont!)

Hejda!

Kommentarer

  • A säger:

    puss på dig stumpan njut du som kan.,. för i leksand är det då inte varmt.. nån jävla stans faktiskt.

    2008-03-05 | 13:56:07
  • Loppa säger:

    Skönt att höra att du har d bra! (Hade iof inte trott något annat heller!)
    Hälsa så mycket till M, D och M!
    Kram från en snorig kusin utan röst....

    2008-03-05 | 14:33:54
  • Karro säger:

    Ojojoj! E du i Bangkok? Nu blev jag hemskt avis =) Lev som den drottning du är nu och va rädd om skinnet ;) Hoppas vi ses snart vännen

    2008-03-06 | 18:13:21
    Bloggadress: http://veckmepusta.blogg.se
  • grannen säger:

    bla bla bla ;) Nästan inte alls avundsjuk. Kom hem nu!! Skönt att höra att du mår bra.

    Kram

    2008-03-08 | 17:33:20

Kommentera inlägget här: