luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Jag ska..

Kategori: My life..

Jag har haft en underbar semester!

Jag har en fruktansvärd jetlag...

Jag önskar jag hade kunnat uppdatera dag för dag nu..

Jag ska göra er och mig en tjänst och vänta tills imorgon med den långa sammanfattningen, för min skull för att jag är så himla trött och för er skull för att ni ska få en så bra rapport som möjligt! Men jag är iaf - som ni kanske förstått - tillbaka på svensk mark..

Fast nån bild ska jag bjuda på redan idag.. hihi..

image271
Vad gör man inte för att charma ett litet envist bustroll på knappa tre år..
Hur man gör? Hemlis, men..


image272
..hon kan hon med..

Nu ska jag gå över till grannen och få lite mat.
Fröken Björklund ha f.ö. expanderat 3 jäkla kilo, fast det mesta är nog vatten, mina fingrar börjar äntligen återfå sin normala form!

Imorgon ska jag!
Jag lovar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: