luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Katapult-stol

Kategori: My life..

Idag har jag vart på fnisshumör!
Kan hända är jag lite påverkad av vårsolen igen, men det har vart en rolig dag!

Det absolut roligaste fick jag tyvärr uppleva helt ensam..
Min kontorsstol har kärvat lite och därför ändrade jag någon inställning häromdagen. I morse sa jag till Jonas att min stol kändes lite mysko, liksom stenhård.. Jag satt och jobbade som bäst när jag skulle sträcka mig efter ett papper en bit bort i bakåtriktning. Plötsligt kände jag hur hela stolen blev som en sån där gungleksak på spiral som brukar finnas i lekparker... Jag vände mig försiktigt framåt igen, satte ner fötterma i golvet och lyfte baken en bit från stolen, kände på en av "spakarna" till stolen... Kafjoooong!!!!

image330
Sätet for upp som en katapult och träffade mig i baken och sen tvärdog den...

Jag började verkligen asgarva!
Jag önskar att nån mer hade sett det, blir inte lika effektfullt att återberätta..
Det roliga är att jag var tvungen att ta Rainers stol (han är på semester), och han blir jättearg om man ändrar några inställningar så jag har bara höjt den lite (så jag kan sprattla med benen). Jonas skulle jävlas med Rainer en gång och råkade få en utav "spakarna" i handen.. Den spaken ligger fortfarande gömd i hans låda och såvitt jag vet så har ingen skvallrat heller.. Hi hi hi!
Som på beställning så kom iaf karln som vi håller på att förhandla om nya möbler med in idag, så nu har jag varit och pekat ut en ny stol!
Helena - Jag förstår vad du menar med att man föll som en fura direkt!

Nu ska jag snart hem till kusinen på lite tacos och Let´s Dance!
Heja Tony Rickardsson!

Färdigfnissat nu - dags att gå igenom räkningshögen innan jag drar..

Trevlig helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: