luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Nålning och pressveck..grrr!

Kategori: My life..

Åkte till Mockis igår.
Jag hade så tråkigt så jag ringde och nästan bad dem bjuda in mig..
Vi spelade bingolotto, tre lotter, tre nitar, i vanlig ordning.

Vaknde vid halv nio, åt en frukost bestående av ett kokt ägg och lite rökt skinka (var allt GI jag hittade), sen drog jag på mig pappas täckbyxor och följde med dem ut på en frisk promenad.
När vi kom tillbaka kollade jag och papsen på en golf-DVD.
Nu längtar jag tills de öppnar i Rista!! I år ska jag bli bättre, öva mer!
Åt kycklingfilé med wokade grönsaker till lunch,
sen åke paps iväg på hockey i Leksand.

Jag kom på att jag tagiit med mig mina nya byxor för uppfållning...
I hate it!
Började svära och trilskas vid tvåtiden. Strax före klockan sex sydde mamsen i det sista stygnet.. Tur man har henne, världens bästa! Det är inte så att jag inte KAN fålla upp byxor, för det kan jag. Men dessa var uppfållade på ett speciellt sätt med ett veck, och efter tre vansinnesutbrott och betydligt fler svordomar svalde jag stoltheten och gick till mamsen. Att behöva nåla, pressa och jävlas, det är det tråkigaste jag vet!

Kom hem strax före sju ikväll.
Imorgon måste jag träna..
Skulle egentligen ha gjort det idag, men.. byxorna.. suck!

Ska slänga mig på soffan innan det är läggdags!
Hoj!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du är för go du. Kul att man blir omnämnd i positiv
    ton.
    Mamma

    2008-03-25 | 22:14:27

Kommentera inlägget här: