luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Uppdatering nr 2

Kategori: My life..

Sa da var man vid en dator igen!
Vi ar pa ett megastort shoppingcenter och jag har brant pengar igen!

Vill bara passa pa att paminna alla att min telefon inte riktigt vill va med har borta, sa det alltsa DARFOR jag inte har ringt, inte for att jag inte vill!

Vi har vart ut pa en massa aventyr som jag skulle vilja beratta om, men just nu finns det inte tid. Jag lovar att forsoka skriva ner allt vid ett senare tillfalle! Men vi har bland annat varit till Darunees familjs by langt in i bushen, det var ett spannande mote!
Jag har dock lite problem med de thailandska toalettbesoken,
men det ar under kontroll och gar battre och battre!

Idag har jag legat i solen (eftersom det inte blivit sa mycket solande hittils ar jag fortfarande blek och fet..) sa kanske kommer det att branna lite till kvallen, men jag tror det ar okej.
Imorgon har vi planerat in massage, det kommer bli lovely!

Tack for alla halsningar!
Puss pa er fran Bangkok!

Kommentarer

  • Favvismoster säger:

    Hej. Hade tänkt kontakta dig innan du åkte, men...
    Vill att du hälsar så mycket till allihop och ta en massa kort - inte minst på vårt gemensamma gudbarn...
    Kram från favvismoster

    2008-03-09 | 13:24:25
  • mjooor säger:

    njut så mycket du kan...jag vet att du är saknad på jobbet.
    Kan förresten meddela att påhittiga Dizzy har lyckats välta Emils bokhylla rakt över datorn till hans träningsmaskin....det kommer nog att svida i kontoblocket?!
    Allt bra här annars. Ditt ex. hälsade på idag. Han skulle åka med Emil till Blge.

    2008-03-09 | 17:37:47
  • Loppa säger:

    Hej kusinen!
    Kul att ni varit ute på visvhan o hälsat på som du ville! Ser fram emot hela reseberättelsen sen...kanske över en kopp the eller snarare en hel kanna?
    Äter sista pencillinet idag....fick både öron-och bihåleinflammation. Tur att det går över säger jag bara.
    Njut av livet!
    Kram/AnnaPanna (som trotsar allt och går på combat snart...)

    2008-03-10 | 16:54:44
  • Lillesmurfan säger:

    Men Anna for tusan!!! Ar du i Thailand??? Vilken overraskning! Hur lange blir du har??? Jag och Anders och Sofie kommer att befinna oss i Bangkok till och med pa mandag (den 16e)! Om du har tid och skulle befinna dig pa plats kan du val sla en signal eller skicka ett sms. Har bade svenska och thailandska numret med mig. Vore kul att ta en bars eller nat. Svenska numret 0739732130
    Vad tycker du om Thailand da? Hoppas du har en toppen semester i alla fall. Saknar dig vannen.
    Bamsekramen

    2008-03-13 | 07:23:07

Kommentera inlägget här: