luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Ändrade planer

Kategori: My life..

Så var det dags att ändra i kalendern igen..
Det blir inge Linköping ändå. Jättetråkigt, men anledningen är desto roligare.
Brorsan kommer (aningens oanmäld) till Svedala!!!

Det var ju iofs bara ett par månader sen jag såg honom, men det var över två år sen han var i Sverige.. Så det blir ändå väldigt kul att träffa honom!
Vad detta nu innebär får vi väl se, det visar sig.
Kanske kan jag gå på inflyttningsfest och kanske kan jag spela lite golf också?
Men det var riktigt tråkigt att inte Lkpg blev av...
Det får bli fler gånger..

Världens bästa granne är hemma igen!
Som jag saknat våra grillkvällar!!
Hon ringde mig på jobbet idag och sa; "Du jag ska åka och handla lite och jag tänkte ifall jag fick för mig att grilla lite om du ville äta med mig sen då?"..
Jag sa givetvis nej.... NOT!!!!!
Det var - som vanligt - himmelskt gott! Och dagen till ära hade hon trollat fram en magisk dessert också!! Vad sägs om jordgubbar i limesås (marinad?) med vit chokladgrädde.. Åh det vattnas i munnen när jag tänker tillbaka på smaken!
Så nu har man vart och smort kråset, pillat sig i naveln och kollat på Grey´s,
precis som man ska göra på onsdagar! :-)

Annars är det mesta som det brukar vara. Jag har en hel del på jobbet (en hel del med ROLIGA saker - fast som sagt - en hel del), bara den här veckan har jag 11 tillträden att förbereda, kanske tom 12 eller 13, och på måndag är det 6 nya inbokade.. Fast jag tror mig ha rätt bra koll på läget iaf!

För övrigt så har jag varit och pumpat idag, första träningen på en vecka.
Det gick rätt bra, kommer nog att ha träningsvärk imorgon iaf!
Skulle vilja gå på en timmes hårdrocksspinning imorgon, men det vore nog att ta sig vatten över huvudet.. Det sticker fortfarande i halsen... Promenad i solen kanske? Nån frivillig?

Nu är det dags för kudden igen - äntligen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: