luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Lite gråtmild

Kategori: My life..

Onsdagskväll med Grey´s Anatomy - det är grejer det!
Jag älskar verkligen den serien, vill bara se mer och mer, och det är nästan så man får släppa en tår i varje program med.. Snyft! Men man blir så frustrerad på varför de är så himla dumma ibland..
Kan de inte bara ligga lite och sen är allt bra!?
Nej gå och vela.. just DO it!

Dagen har flutit på med jobb i jämn ström, jag har inte gjort mycket annat.
Hämtade ut en ny inhalator med Pulmicort idag, nästan 400 spänn(!), men å andra sidan är det värt det med tanke på att jag är helt problemfri från min astma numera. Ska på en uppföljning nu i juni och det ska bli spännande att se hur mina värden har förbättrats! Jag medicinerar fortfarande, men i början tog jag 2 doser morgon och kväll, nu tar jag en dos morgon och kväll, dvs när jag kommer ihåg att ta... Kanske kan börja ta bara en gång om dagen sen.. det vore nåt! :-)

Efter jobbet gick jag och pumpade.
Idag lassade jag faktiskt på lite extra vikt och det gick alldeles utmärkt!
Imorgon är det tjejkväll på Svea, då ska jag och Loppa gå och kolla in vad det kan tänkas vara.. Men innan det så ska vi äta sushi! Jag har inte ätit sushi sen vi gjorde här hemma tror jag, det är ju rätt längesen nu! Alldeles för länge sen!
Mer sushi åt folket!!

Lagade fläskfilé med champinjoner i grädd- o balsamvinägersås till middag idag.
Det är så himla smarrigt!

Nu är tvätten häng, jag är duschad, äten och bloggad och all TV är slut för idag..
Vad återstår?
Jepp! :-)

*¨Sängen¨*

PS. Måste bara få lätta mitt hjärta! Jag tycker så synd om grannens kanin!! Den är alltid helt ensam och utan mat, jag brukar plocka och ge den maskrosblad när jag går förbi och då blir den jätteglad. Men stackarn.. Sitta där i en bur och glo hela dagarna.. Buhu! Och så liknar han min gamla Bruno.. :-(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: