luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Agare bagare kopparslagare..

Kategori: My life..

Du känner hur det molar till.. ligger absolut blickstilla.. väntar.. det molar till igen.. du försöker sträcka ut muskeln.. för sent!!! KRAMP!!!!
Dett är nånting som händer mig varje gång jag druckit alkohol..
När jag vaknade denna morgon var det just på det sättet.
Kan också erkänna att när jag efter mycket om och men slog upp korpgluggarna så trodde jag att denna dag skulle bli en mardröm!
Huvudet bankade där det låg på kudden, kroppen var seg och vaden full i kramp, och så kändes det som om nån hade skitit i min mun när jag sov.
Jag gick upp, drack ett stort glas med vatten, satte mig med en tallrik fil och mammas müsli i solen på balkongen och lyssnade på fågelkvitter. Härligt!
Fixade en kopp kaffe och nu sitter jag här och bloggar och pratar i telefon med Loppa (summering av gårdagen) och pratar även med bl.a. Aom över MSN.
Dagen blir nog inte så hemsk när allt kommer omkring!

Ska försöka styra upp lite.
Jag vill ta en promenad, slå på rangen i Rista (under förutsättning att jag får köra bil snart), åka till Mockfjärd och äta, dessutom är mormor där och det är kul att träffa henne. Ska vara i Djurås 18:30. Hinner jag med allt? Får börja med att kolla vad det blir för mat..

Idag är det då dags för Release-Släpp i Lindberghallen!
Får nog skriva mer om det sen för jag vet knappt vad vi ska göra.
Men jag tror det blir kul!  :-)
Tror iaf att musikskolan i Gagnef har haft en temavecka med namnet "Roliga Veckan" och den avslutas ikväll med en konsert som heter "Glamour". Biljetterna kan man köpa på turistbyrån, och på inträdesbiljetten lottar de sen ut fribiljetter till musikalen FAME!

Over and out for now!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Bakisdagar är hopplösa. Jag hade också en sån igår...och det blev bara värre och värre ju senare på dagen det blev uscha Vi måste träffas snart juh :) Det var ett tag sedan! Hör av dig om du kommer till Mockis nåt så kan vi ta en fika. Krama

    2008-05-11 | 21:22:59
  • Paola säger:

    fasiken vad jag längtar till helgen!!!!!!!!! Puss

    2008-05-12 | 03:03:48
    Bloggadress: http://paolaryttar.blogspot.com

Kommentera inlägget här: