luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Ett ifrån..

Kategori: My life..

Idag påbörjades min karriär som städerska på allvar!
Jag fixade in oss i Procurators kundregister och sen shoppade jag järnet!
Det blev sopsäckar i två olika storlekar, flera varianter av rengöringsmedel,
 städhandskar, svampar, disktrasor, svinto etc, etc..
När jag kom tillbaka slängde jag i mig lite mat och sen satte jag igång att städa hela lunchen, jag dammsög hela lokalen och gjorde rent toan uppe. Efter jobbet hann jag med resten, dvs toan nere och moppa alla golv.
Jag säger som Sara L sa efter åtskilliga timmars golvmoppande nere på Svea;
Body Mopp - en riktig hårdkörare!
Det finns flera "Body"-pass, Body Combat, Body Pump, Body Jam etc.,
så varför inte Body Mopp??


Loppa kom förbi jobbet vid halv sex och vi tog en promenad hem till henne innan
det var sushi-dags och efter det tjejkväll på Svea!
Jag var ett ynka nummer ifrån att vinna en presentkorg med massa bra grejer i.. min vanliga otur.. det känns ju faktiskt bättre om man är 10 nummer ifrån..
Fyllde iaf i två namn (som de kontaktar för en gratis träningsvecka) på en lista och fick ett litet TheBodyShop-kit som luktade supergott!
Sen fick jag med mig ett ansiktsprov från Nova också..
Det blir till å lyxa till det ordentligt nån dag framöver!
Önskar jag hade lite mer tid över bara...

Tvättar idag igen, måste hinna torka till helgen..
Dags för rengöring av kattlådan igen med.. och blomvattning..
och en massa andra tråkiga saker, men vi får se vad jag hinner.
 Måste komma i säng i tid ikväll - snoozade en hel timme imorse!

På lördag smäller det!
Om ca 48 timmar sitter jag med manuset i handen...
Förhoppningsvis som en lycklig rollinnehavare!
Håll tummarna för mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: