luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Dear mr weathergod

Kategori: My life..

Imorse när jag gick upp kändes det som måndag. Sen kom jag på att det ju var fredag så då blev det genast mycket lättare att slänga benen över sängkanten! Dagen har susat förbi - som alltid numera. Har hunnit med en tupplur i massagefåtöljen på lunchen och ett aerobicspass efter jobbet - skönt!
När jag kom hem så åt jag pepparkryddad makrill och coleslaw... göööött!

Har precis sprungit genom duschen och ska snart åka iväg och hyra en film med A-K. Blir slappekväll ikväll - med ett visst undantag - jag har totalförbjudit godis/glass/snacks etc. Det blir en slät kopp the för min del!
Man kan inte ha fest varje dag!

Imorgon ber jag er alla hålla tummarna för att vädergudarna är på min sida.
Pliiiis!
Jag ska vara på golfbanan från 9-15, och då vill jag inte stå där som en dränkt katt och frysa! Jag badar ju redan i mina regnkläder (ja de är för stora - ett i och för sig ganska angenämt problem)..
Ska ringa och boka in en middag i mockis med när jag ändå är i trakten!

Utlovad länk:
Zookeeper
Ett riktigt kvällsnöje.. en viss beroendevarning utfärdas dock!

Go kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: