luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Mors Dag

Kategori: My life..

Ajajajajajajaaaajjj!!!

Imorse var det dags igen - den obligatoriska vadkrampen...
Som jag berättat tidigare så innfinner den sig varje gång jag vart ut på nåt kul!
Var det vätskebrist eller saltbrist det berodde på?
Nån som vet?

En annan grej som var/är "aj" är min stackars hals...
När jag kom hem efter en kall cykeltur inatt så kändes det som om en igelkott flyttat in i halsen på mig. Ingen direkt angenäm känsla..

Vi var iväg och åt med mormor (och mamma) till Borlänge Hotell & Värdshus på mors dag middag, och för att slippa ta bilen så cyklade jag hem till mormor innan och sen fick jag cykla hem därifrån efteråt med. Vi åt från en god buffé med alltifrån sill, lax, smörgåstårta och kallskuret till köttbullar, grillspett, varmskuret, prinskorvar och prinsesstårta och kaffe! Efter maten blev jag så trött att jag önskade att jag kunde knäppa med fingrarna och ligga hemma i min säng.. Önskningen gick dock inte i uppfyllelse så jag fick fint trampa.

När jag kom hem gjorde halsen ont. Jag gick och la mig för att sova lite middag, men började hosta och fortsatte så under hela sömnen, "vaknade" 1,5 timme senare helt däckad.
Detta avgjorde saken, jag borde inte träna idag.
Ingen pump! :-(

En rolig grej är iaf att jag och Loppa nog åker till Linköping nästa helg!
Moster Birgitta bor ju där (Loppas mamma) så vi åker dit och hälsar på!
Sen tänkte vi även ta en runda på Dormy och IKEA på vägen hem!
Skojsigt va!? :-D

Nu ska jag försöka få tag i lillebror igen...
Sjuklig liten kram på er!





Glömde ju..
Några bilder sen igår....



Vassegooo!

Kommentarer

  • Loppa säger:

    Ha ha ha....d var bara stora partymössan som fattades på bilderna:-)

    Hoppas att du snart är jättfrisk och piggelin igen!

    Ser fram emot nästa helg!!

    Kram från kusen!

    2008-05-25 | 20:16:29

Kommentera inlägget här: