luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Härliga värme!

Kategori: My life..

Äntligen börjar det bli varmare igen!
Som Vi Längtat!

Var ut och "firade" värmen med att shoppa upp hela 129 kronor på lunchen,
det blev en gul (av alla färger?) söt T-shirt på Zero Zero!
Insåg nämligen i morse att min garderob helt saknar färger, åtminstonde de kläder jag använder.. Kanske borde ha rensat ur lite mer till mamsen?
Men men, jag kanske är en sån där "samlare" som jag såg på Outsiders igår..
Hemska tanke!

Köpte även lite frukt till jobbet som jag enkelt la upp i ett fat,
men tyckte det blev så vackert så jag var tvungen att dokumentera det!

 
Vem har lust att sticka näven i godisskålen nu?

Ska snart sätta igång med lite mat, tror det blir ugnsbakad aubergine med köttfärsröra,
men jag har inte bestämt mig än.


Kanske, kanske inte?

Är lite matt på mig själv förresten..
Jag har dubbelbokat mig själv nu till helgen.
Jag visste att det var något jag hade glömt när Loppa och jag bestämde oss för att åka till Linköping, IKEA och Dormy i helgen, jag visste bara inte vad...
Nu vet jag - inflyttningsfest hos Anna i Brötjärna...
Typiskt när det för en gångs skull händer nåt kul!
Hoppas att jag är välkommen nån annan gång istället!?

Nu har jag snart proppat i mig en halv förpackning med vindruvor - dags för mat!
See ya!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Jag har också dåligt minne och trasslar till saker ibland. Det är sånt som händer. Vi börjar ju bli gamla ;)

    Självklart är du välkommen hit när som helst på en kopp kaffe eller en öl på gräsmattan. Det blir säkert en grillfest här snart igen! Hoppas du får en riktigt skojig helg nu :)

    Kramen

    2008-05-28 | 17:01:16

Kommentera inlägget här: