luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Life Is Gorgeous

Kategori: My life..

Det blev lite av varje igår - mycket lite av varje till och med...
Jag åt rätt dåligt, bara lite rökt fisk och nån skiva skinka, orkade inte laga mat precis som förutspått.. Och städningen.. ja kattlådan, toan och tvättstället blev ju rena - och disken i diskmaskinen! :-) Jag la faktiskt dammvippan på hyllan och snörade på mig promenadskorna istället. Det var så härligt att gå där i solen (som var på väg ner), känna alla dofter från spirande grönska, lyssna på favoritmusiken på mp3:an.. Allt gick så lätt, stundvis så dansade jag mig nästan fram med ett leende på läpparna! Hoppas ingen såg mig - eller jo hoppas förresten - för då måste jag ha fått nån att dra på smilbanden!!

Det är fredag!! Det är fredag, det är freeeeedag!!!
Tog cykeln till jobbet idag och det var inte ett dugg jobbigt!
Ikväll åker jag hem till Camilla (på jobbet) som är gräsänka tills imorgon,
det blir nog att jag trampar mig dit med!
Imorgon har jag bokat in golf med papsen och på kvällen blir det party party!
Life is gorgeous!

En fluga har visst hittat in balkongvägen..
Missarna är som galna!! ha ha



En liten lägesrapport ska ni få!
Jag har ju bytt vägningsdag till fredagar istället för måndagar (eftersom jag av någon anledning har en viss tendens att slarva lite med maten under just söndagskvällar..), så det var vägningsdags idag... Har stått stilla ett tag nu och denna vecka var inget undantag, till och med upp 3 hg (men hur mycket är väl det - egentligen!? En rap sen är man back on track!).. Men då tog jag fram måttbandet.. och SIMSALABIM så märkte jag att det visst hade hänt grejer!
Flera centimetrar!! :-D

Nu pep det i mikron.. Jag bestämde mig nämligen för att hoppa matlagningen idag och slänga in en chevrélasagne istället.. Mucho gott!

Ha en trevlig kväll/helg!
Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: