luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Oh No!!!

Kategori: My life..

Lördagspumpen inställd från och med imorgon fram till i höst!!
HUR ska jag klara mig??
Det är ju "mitt" pass ju..
Ställ in skiten på måndagar istället!:-(
Nu måste jag ändra min helgplan..

Idag var det meningen att jag och Anna J skulle ha åkt ut till Säter och slagit lite bollar på rangen, men hon valde Mr Golf över mig, oh Mon Dieu! ;-)
De passar på att spela lite i Dalsjö istället, vilket jag givetvis också hade fått följa med på, men jag spelar gratis i Rista hur mycket jag vill, så jag sa nej den här gången. Så.. vad skulle jag nu hitta på?

Jo!
Min pärla till kusin har bjudit hem mig på chèvrelasagne och vin!!
Och jag var inte sen att tacka ja!
Så det blir en snabbis på Maxi efter jobbet, hem, fixa lite, slänga sig på cykeln och trampa ut till Gylle! Sen trampar vi nog in mot city för att kolla in uteserveringen på S1.. Vem vet, kanske sitter han där, Drömprinsen.. ha ha
Hoppas inte alltför många myggor, knottar och annat otyg har vaknat till liv bara, för finns det nåt värre än att andfådd cykla in i en knottsvärm??
"Mmmm.. protein.."

Ska ta och göra ett sista ryck här innan jag stänger igen för veckan!
Kanske ses vi på stan!?
Vem vet? :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: