luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Järnladyn

Kategori: My life..

Klockan ringde 06:40 och jag fick snooza två gånger innan jag masade mig upp..
08:50 körde jag in på grusparkeringen vid golfklubben, parkerade snörade på mig golfskorna och satte ihop grejerna. Det var dags för lite golfkurs!
Fredrik (Golf-PRO på Rista) fick mig att bli riktigt nöjd med alla järnslag och allt närspel, utslagen stämde däremot inte så bra idag, de har inte stämt på ett år snart.. Jag hävdar bestämt att det är klubban det är fel på... he he
Kan hända att jag måste öva mer, men det är så jävla tråkigt att öva på nåt som aldrig blir bättre! Hur som helst så ska jag iaf köpa en driver i år!
Jag kan inte hålla på att slå ut med den klubban jag har.
SKA lära mig, men först - en riktig klubba!
Fick iaf med mig ett bra självförtroende inför nästa omgång och det är ju bra!

Tillbaka till nuet.
Jag och A-K har precis kollat påen teenage-film och det blir en till snart..
Vi kommer nämligen att få lite förstärkning från Bjurs... ähumm (A-K)

Ja ja.. det här blir ju spännande...

Kommentarer

  • Loppa säger:

    Coolt att d gick bra på golfen idag!!

    Du blir väl svårslagen i sommar förstår jag....

    Mhm....Bjurs, d låter farligt! Hälsa A-K d från mig:-)

    Ses vi på pump imorgon eller jammar du?

    Kramkram från kusen....

    2008-05-04 | 01:16:02
  • Lillesmurfan säger:

    Fint att golfsasongen ar igang igen!!! Och du vet vad dom sager va? traning ger fardighet! Snart ar du ocksa golfproffs ;) Krama

    2008-05-04 | 10:22:08
  • mjooor säger:

    Bjurs...skumt! Där finns det bara "räggär"

    2008-05-04 | 18:34:43

Kommentera inlägget här: