luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Spräckt och sträckt

Kategori: My life..

Hej å hå!
Min hals gör ont..
Känns lite spräckt som när man har skrikit, fast jag har inte skrikit idag..
Vad jag vet..?? Eller??

Var ut till Dalsjö och testade min driver nu efter jobbet!!
Det gick ganska bra, alla bollar flög iväg, men alla bollar flög inte som jag ville..
Dessutom så kände jag av en sträckning i vänster revben (alltså inte samma sida som tidigare) och det är inte alls bra för den stundande golfsäsongen..
Men men.. Det hade säkert inte gått bättre om jag inte kännt nåt heller!

Upptäckte på vägen hem att jag glömt mobilen på jobbet, och DEN kan man ju inte leva utan (även om den oftast är tyst), så det var bara att åka förbi jobbet och hämta upp den stackars som var alldeles ensam och övergiven..
Två missade samtal och ett sms, på en timme!
*Yeah poppis!*

Snart ska jag rota i frysen efter nånting att tillaga..
Lutar åt fröpanerad fisk med blomkålsmos.
Det ska va gott å leva var det nån som sa!
Yummi!!

Ikväll är det dags för hemmafruarna igen!
Det var riktigt spännande sist har jag för mig..
Får ta och sätta lite fart om jag ska hinna med nåt mer än mat och tv!

Förresten!
Vi var i tidningen idag!
http://www.dt.se/nyheter/gagnef/article313234.ece


Här är FAME-gänget! (minus två)
Tillsammans ska vi skratta, slita, svettas och ha det bra under hela hösten!
Jobb... Jobb... Hårt jobb...

So long!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Bilden är tagen i OK-stugan va? Tyckte att det såg bekant ut? Här i huset är allting kaos. Om jag nån gång ska köpa ett eget hus ska du få hjälpa mig att hitta något som är renoverat och klart :/ Fy tusan för slipdamm... Kramen

    2008-05-20 | 20:47:35
  • Anonym säger:

    avis!!! =)

    2008-05-21 | 07:17:56
    Bloggadress: http://emmaheden.bloggspace.se

Kommentera inlägget här: