luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Yeah baby yeah!!

Kategori: My life..

Ha ha ha!!
Mr Språkutvecklare!
Nog vet jag att det heter fleecetröjaoch inte fliströja..
...råkade visst stava fel i stundens hetta!

Positiv dag idag igen!!
Vägningen gick över förväntan, -1,4 sen förra veckan!
Jag har passerat 15-kilosstrecket!!!!
Wiiee!!!
Och jag har knappt ett kilo kvar till mitt delmål - innan dess = ingen hårfärgning! Jag fungerar ju nämligen så att jag måste ha något att se fram emot för att kämpa det där lilla extra!
Blev en snabb sushilunch idag för att fira lite!

Snart åker jag till mockis och träffar min familj (alla samlade för första gången på över två år), nattar över där och imorgon har jag bokat in en golftid med farsan!
Livet leker just nu!



Kommentarer

  • Loppa säger:

    Jättegrattis till att ha sprängt 15 kilos gränsen!

    Du är megaduktig och jag är din största fan!

    2008-05-31 | 20:12:45

Kommentera inlägget här: