luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Vind i seglen

Kategori: My life..

Nu jäklarns!

Var till Dalsjö och slog lite på rangen nu ikväll..
Nu har jag hittat tillbaka!!!!!
Sulade iväg boll efter boll precis dit jag siktade - både med drivern och träklubban!
I´m back and I´m dangerous!!
*mo ha ha ha ha*

Idag har vart en helt vanlig dag förutom att solen sken ovanligt mycket!
När jag cyklade till jobbet imorse hade jag fliströja och vindjacka, när jag cyklade hem hade jag endast T-shirt.. Jag älskar den här årstiden!!

Vi lekte runt ett tag på jobbet under förmiddagen, det hela slutade med att vi stylat om kontoret med hjälp av skärmväggar och prydnadsväxter!
Det blev kanon! Tänk va mycket några stackars gamla skärmar kan göra..
Hann även med ytterligare ett pass Body-Mopp och en massa jobb,
jag ska uppdatera gårdagens tillträdessiffror nu...
Denna vecka - 12 tillträden.
På måndag - 8 tillträden.
FunnyBunny!!

Imorgon är det dags för veckovägning..
Jag har en känsla av att den kommer att gå rätt bra med!
Känns som jag är inne i ett bra flow just nu.. om jag bara kunde bli helt frisk!
Vind i seglen!

Imorgon kväll ska jag förresten till mockis!
Michael har landat, fixat det han skulle och pallrat sig till mockis, så det blir grillning och övernattning och förhoppningsvis lite golf med papsen på lördag sen! Då ska jag visa vad jag lärt mig idag! :-D

Kommentarer

  • Moster säger:

    Usch Anna, att du inte skäms: Cykla från stan ända till Medväga endast iförd en T-shirt! Hur många barn och gamla gubbar skrämde du med din nakna nederdel????

    2008-05-29 | 23:02:47
  • en språkutvecklare säger:

    Det heter fleecetröja

    2008-05-30 | 06:35:20

Kommentera inlägget här: