luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Fields of Gold

Kategori: My life..

Bjuder på en till länk medans morgonkaffet rinner igenom filtret..

Det är vår duktiga sömmerska Jessicas tur nu!
Klick här för att läsa!

Idag smäller det!
Om ca 7 timmar står vi där på scenen inför en fullsatt Lindberghall!
Inte en enda stol ledig ikväll!!!
Och vi har passerat 1800 biljetter totalt nu... och jag vet många som sagt att de ska gå som inte fått fingrarna ur än. You'd better hurry!

Härligt med sovmorgon idag.
Med undantag för en panikväckning med kattjakt och torkning av kattspya (varför jämt på mattorna???) klockan fem i morse, så sov jag som en prinsessa ända tills solen snuddade min kind genom fönstret och Eva Cassidys "Fields of Gold" började spelas i min mobil... Idag kan jag verkligen mena det när jag säger att "Morgonstund har guld i mund"...

Kaffet har runnit igenom nu, dags för en ny härlig dag.
PREMIÄRDAGEN!!!!

Ska prova ut nåt bra att ha på sig på premiärfesten också!
Sen åker jag till mockis och äter lunch innan jag beger mig vidare.

Wish me luck!!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Skickar över en lyckospark och hoppas att föreställningen blir en scuccé :=) Kramen

    2008-11-01 | 11:16:16
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • Mams och paps säger:

    Tack underbara unge för en fantastisk föreställning!

    Vilken röst!

    Vi är så stolta!

    2008-11-01 | 21:46:38
  • Moster säger:

    Hej Näktergal.

    Håller med dina stolta gendonatorer att det var en fantastisk föreställning. Lycka till med kommande också! Kram från stolt moster

    2008-11-02 | 09:21:06
  • kusin säger:

    Hej hörde föreställningen var kanon.

    Svep ett helrör inför nästa så får vi se om de fortsätter vara lika stolta...

    lycka till med resten av föreställningarna också!

    //John

    2008-11-02 | 09:23:40

Kommentera inlägget här: