luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Ge oss imorgon

Kategori: My life..

Är fylld av olika känslor just nu och alla har med Fameavslutningen att göra.
Saknad, lättnad, glädje, sorg..
Men mest av allt är jag just nu trött.
Det blev väl ca två timmars sömn i natt, efter en riktigt rolig avskedsfest!
Jag känner mig faktiskt för trött för att skriva om den nu.
Men TACK alla underbara människor för att ni finns!
Ni har gett mig ett minne för livet!

Ge oss imorgon låt den gry
Med en sol som går upp i en värld som är vår och den är ny
Allt kan vi förändra så glöm igår
Ge oss imorgon den är vår

Kärlek!

Kommentarer

  • BassE säger:

    KÄRLEK<3

    2008-11-23 | 21:12:03
    Bloggadress: http://basc.blogg.se/
  • stolt mams säger:

    Tja lillbruden!

    JAG blir rörd av alla ovationer JAG får ta emot i ditt ställe! Folk kommer till mig och är så betagna av din sång.

    Jag får väl framföra det till dig på det här sättet då.

    2008-11-24 | 18:15:56
  • Lina (johns fl.vän) säger:

    Va bra du var!!!! otroligt bra.



    Ursäkta att vi inte har vart in å sagt det förräns nu, men det har liksom inte blivit av....

    2008-11-24 | 21:28:44

Kommentera inlägget här: