luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Patrik 1,5

Kategori: My life..

Skyndade mig hem efter jobbet..
Middag och bio i Falun stod på schemat!
Mötte upp A-K och valde - fel väg...
Bilolycka nere vid Pilborondellen och bilköer ända bort till CityGross..
Den planerade grekiska middagen förvandlades till en ost- och skinkmacka, några clementiner och en julmust från Ica Supermarket.
Efter det lite popcorn och choklad.
Det fanns inte en chans i världen att vi skulle ha hunnit äta nåt.
Bevikelse, grym besvikelse...

Men filmen var bra.
Patrik 1,5. Inte den bästa jag sett, men söt och bra.
Fick både skratta och släppa en tår (som vanligt).
Efteråt skyndade vi hem till DHW och jag har också fixat en maskin tvätt.

Jag har förresten fyndat idag!
Lunchshoppade 3 toppar på Lindex för 29,50:-/st.
88,50:-, det kunde jag unna mig!
Inga höjdartoppar direkt, men lite variation förgyller!

Imorgon står Fame-mys hos Paola på schemat.
Myyys!

Dags att hänga den rena skiten...

Over & Out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: