luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Baddare

Kategori: My life..

Igår blev det en impulsiv myskväll hemma i Medväga!
Jag pratade med Paola tidigare på kvällen och sa att om de är i Borlänge och myser så får de gärna ringa mig så jag kan va med. En timme senare så ringde hon och sa att hon och Simon var på väg till Magda för lite mys... Jag dirigerade om dem så tillslut var vi fyra hemma i min soffa istället!
Det var meningen att vi skulle kolla på film, men det blev slappeprat
och massage istället. Välbehövligt!
Tack godingar för att ni är just så - goa! :-)

När de åkte kände jag dessvärre en obehaglig stickning i halsen..
Jag preparerade med en klyfta vitlök och en echinacea-brus, men tyvärr förgäves.
Imorse var det värre..
Snoret hade börjat rinna, jag hade en retlig hosta och halsen kliade.
Fan fan fan!!
Jag vill inte bli sjuk nu, FÅR inte bli sjuk nu!!
Om jag blir sjuk så är det inte säkert att jag fixar att sjunga mina låtar i musikalen, de är på gränsen redan nu.. Utmaningslåtar så att säga.

Smaklökarna är det dock inget fel på än..
Fröken började dagen bra men fortsatte mindre bra, avslutade iaf okej.
Hoppsan.

Tog ett bad nu ikväll (super-rekord, två gånger på 5 dar), jag är ju konstant frusen..
Har lärt mig från tidigare misstag att man inte behöver ha BARA varmvatten
 i badvattnet, men den här gången blev det lite för svalt,
kallnade på en gång och sen låg jag ändå och frös... Nu är jag iaf rätt skön i
temperaturen och hoppas så förbli tills jag går och lägger mig!

DHW ikväll, sen godnatt, hoppas jag.

En sak till bara!!
Om ni har tänkt gå på Fame, inte har köpt biljetter och är tillgängliga nu på torsdag, gå då!! Torsdagens föreställning har inte legat "ute" lika länge som de andra eftersom det var tänkt att den skulle flyttas. Därmed är det inte jättemånga biljetter bokade och självklart är det DÅ som Dalarnas Tidningar kommer.. Vore inte kul om det stod att det gapade tomma stolar..
Jag tror iaf att Anna J och Anna H ska gå - skitkul!!! :-)

Okej, godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: