luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Slemtrut

Kategori: My life..

Du vaknar av syrebrist..
Du inser att näsan är helt igentäppt och trots att munnen är öppen så får du knappt någon luft eftersom tungan, som verkar ha fastnat i gomen, tar alldeles för stor plats.. och det känns dessutom som om någon smetat limstift som torkat in över dina läppar när du sov..
Aj aj aj.. varför glömde jag ta nässpray??

Trots andnöd och ett nattligt fyllesamtal klockan två så har jag nog ändå sovit rätt gott! Förkylningen är som den är, mycket snor och slem, men halsen känns aningens bättre!

Lite frukost nu så är man ju nästan människa igen!

Kommentarer

  • Anna G säger:

    Jag har bett massa böner för din hals, då det kanske är därför :) Vi syns (eller jag ser iaf dig) ikväll.



    Kram

    2008-11-08 | 11:09:25
  • Anna G säger:

    Förlåt mitt dåliga ordförråd, men FY FAN VAD BRA DU ÄR!!! De busvisslingar du hörde var troligtvis mina :) Vet inte om du såg oss, men hoppas att du hörde våra applåder och mina visslingar iaf. Har inga ord... Alltså, du och Maja har inget (läs klart så förstår du hur jag menar) i lilla Lindberghallen att göra, ni ska ut på STOOOOOORA SCENER!!!! Jag var iaf duktig, det tog ända till "studentsången" innan jag började gråta :)



    STOR KRAM

    2008-11-09 | 01:32:39
  • grannen säger:

    Jag vet precis vad du menar... hade samma fenomen, vaknade kl 9, slet loss tungan från kudden och försökte få ner läpparna över tänderna som (trots tandborstningen innan jag kröp ner)hade ett belägg som man kunde sålt som sandpapper eller fött ett litet land i afrika med.... Mysigt värre. Inte hångelvänligt. (som om det hade funnits hångel som alternativ...)

    2008-11-09 | 17:37:06

Kommentera inlägget här: