luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Sista repliken...

Kategori: My life..

Det var en sliten människa som gick och la sig i natt..
Men 10,5 timmars sömn gjorde susen!
Hade ställt alarmet på halv tio, hörde att jag fick sms vid niotiden men orkade inte kolla. Alarmet gick igång och jag snoozade drygt en halvtimme innan jag bestämde mig för att jag var vaken. Somnade om, väktes av att det ringde.. Hann inte fatta att det faktiskt ringde innan jag hann svara, så jag fick fint ringa upp.. Tror kanske att jag behövde sova lite.

Igår var det musikalröj så det stod härliga till!
Var riktigt nervös i magen innan eftersom jobbet var där..
Det gick väl rätt bra fram till paus, och sen... När jag tuggat i mig min paus-macka så var jag hes! Jag höll på att tappa rösten! Detta fick inte hända! Jag bet ihop och tänkte att "om jag så ska pressa tills det brister så ska jag sjunga".. Det gick vägen, men efter "Meryl Streep" var talrösten borta... Tog det lugnt, drack massvis med vatten och sen.. vips så kom rösten tillbaka!! Skumt, mycket skumt.. Min enda teori är att det var en stressreaktion från för lite sömn och nervositet, jag har inge bättre förklaring..

Blomsterkalas igår!

  
Jättefint arrangemang från jobbet!


En tjusig ros från.. ja det ser ni! :-)

 
En ros från Magnus "Gummiben"


En häftig necessär av vår duktiga sömmerska Jessica!
Hon hade gjort en personlig till var och en, men färger som man
har gott om i musikalen.. Så himla duktig!

Ikväll finns det risk för tårkalas..
Efter kvällens föreställning så är det avslutningsfest.
Det brukar va en höjdpunkt, samtidigt som det är då man tar avsked på nåt sätt..
Vår käre Mr Scheinkopf - Pär, har ställt upp att va "barnvakt", så det kommer bli sista natten med gänget i Lindberghallen! Han är för go!
Jag måste nog ta detaljer imorgon, för nu måste jag äta och sen åka mot stan om jag ska ha nåt gott att skölja strupen med ikväll!
Hur som - sista repliken, sista föreställningen..
Jag har några inplanerade bus! hi hi

Kram på er!
Vi hörs imorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: