luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

And the winner is...

Kategori: My life..

Bowlingresultat:
Plats 3 av 5 är väl okej va?
Jonas - eller allas vår Elvira *asgarv* - var det ingen som rådde på,
men jag var Rainer tätt, tätt i hasorna, bara typ 3 poäng som skiljde.
Såg givetvis till att hålla Kjell och Marita bakom mig! :-)

 
Elvira kollar på när klotet går mot strike..

Idag är schemat fullt!
Ska åka förbi jobbet och hälla ut dekorsnö i fönstren, vidare till Mockis och kolla på thailandsbilder, vara på dansshow i Lindberghallen kl 13, vernissage samma ställe kl 14, tacosätning hos Magda så fort efter det jag bara kan,
laserdome kl 17, och sen...?
Här skulle jag vilja skriva husgung, men jag går inte dit själv, så enkelt är det. Har fått erbjudande om dildoparty i Mockis, men det blir ett jäkla rännande!
Vi får helt enkelt se!

Måste sätta fart nu - dusch och frulle nästa!

Kommentarer

  • Grannen säger:

    Men du kan ju inte missa ett dildoparty i sånna hær dåliga tider!

    Miss u!

    2008-11-29 | 10:29:44

Kommentera inlägget här: