luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Vi höll ihop!

Kategori: My life..

Det gick precis som jag ville idag! :-)
Rösten OCH bilen höll!!
Bilen spann på bättre än vanligt, konstigt konstigt..
Hade gärna följt med de andra hem till "farmors hus" ikväll,
men tog  - trots Schlomos fina erbjudande om tandborste - det säkra före
det osäkra och åkte hem.. Måste va pigg imorgon!
Ska snart preparera med ännu mer vitlök och färsk ingefära!

Anna G: Klart jag ska va frisk imorgon, i natt får jag ju sova 9 timmar!!
Vilken av föreställningarna kommer du på, 14:30 eller 19:30?
Alltid kul att veta OM det sitter nån man råkar känna igen i publiken!
Träffade fö din syster idag, hon bannade dig för att du inte sagt att du skulle gå..
Det finns fortfarande ströplatser så släpa med henne också!
:-)

Anna A: Tack för ditt stöttande, det värmer!! :-)
Och visst känns värme och sol lockande när man är inne i vad som måste
 vara den absolut tråkigaste månaden på hela året.. Bara att hålla ut!



NU - dusch, sminksanering och sömn!

PS. Inga lurviga djur på vägen idag!

PS2. Dalarnas Tidningar skrev denna artikel efter gårdagens föreställning.
Tror inte han var nåt stort fan av musikaler direkt, men många bilder var det!
Vet inte heller om det han skriver var bra eller dåligt.. eller jo.. det dåliga
förstår jag ju med vad menar karln egentligen?
"Det vore föga förvånande om de bättre ses i större sammanhang om några år.
Samtidigt förtjänar vissa porträtt ett bättre öde."
What???

  
  
 

Lite bilder från webben..

GoNattiNatt!

Kommentarer

  • Anna G säger:

    Vi kommer ikväll, vet inte riktigt var vi sitter, men på nedre delen tror jag iaf.



    Hahaha, hörde att du träffat söstra. Kruxet är att det inte var jag som höll i tåtarna =) Jag sa att hon får ta med sig mor våran för hon vill oxå gå.



    Break a leg ikväll :)



    Kram

    2008-11-08 | 08:26:16
  • Anonym säger:

    Bussen står på parkeringen, nyckel på hatthyllan!

    Gla i du!

    2008-11-08 | 09:40:22

Kommentera inlägget här: