luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Bil- och halskrångel

Kategori: My life..

Det var en jävulsk dimma när jag åkte hem från Djurås sent igår kväll..
Åkte nog som hastigast i 60 km/h.
Läskigt att det kan bli så där, och sen vissa stråk så är det ingenting.
Vejade för något lurvigt som låg på vägen, tror det var en räv kanske.. Stackars..
Vågade inte vända och kolla heller.

Min bil krånglar.. inte bra..
Brorsan har ställt en diagnos som innebär att nåt motorfäste eller motorkudde har släppt, så vi får väl se hur länge den hänger med nu då.. Micke ska ev komma förbi och kolla på den nu på söndag, kan va bra att ha mer än ett utlåtande och om det inte är alltför svåråtgärdat kanske han kan fixa det billigare än verkstaden!
Bara den håller över helgen, jag MÅSTE ha den!

För övrigt så har jag åkt på en förkylning, inte heller bra.
Ont i halsen, trött och frusen.
Kör på "operation ignorera" så långt det går, åtminstonde tills på söndag!

Nu måste jag fixa allt här innan jag drar till Djurås!
Ikväll ska det bli en kanonföreställning!
Det har jag redan bestämt.

So long!

Kommentarer

  • Anna G säger:

    Du skulle bara våga vara sjuk i morgon!!! Åhhh vad jag längtar! Hoppas att det går bra ikväll oxå.



    Kram och krya på dig!

    2008-11-07 | 19:06:55
  • Anna Andersson säger:

    Lycka till ikväll. Hoppas halsen "orkar med". Kram

    2008-11-07 | 22:18:34
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • Anna säger:

    Det var strålande bra.. vi är ju som sagt jättestolta över våran kopis som kan sjunga.. Haha kram på dig o halsen!

    2008-11-10 | 09:12:02

Kommentera inlägget här: