luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Ikväll ska jag lyckas!

Kategori: My life..

Förstår inte varför det ska va så helsikes svårt att gå och lägga sig i tid?
Man tycker man är klar för sänggående, sen kommer man på att man måste fixa det, och sen ska jag bara göra det och det.. Sen är klockan över 23.
Vad händer då?
Jo när man väl kommer i sängen så är man uppe i varv och måste läsa lite eller glo på tv innan man somnar. Och så är klockan snart 24.
När man sen kliver upp på morgonen så är man allt annat än pigg, och allt man skjutit fram till morgondagen (innan sänggåendet) svär man över och sen gör man det samtidigt som man gör någonting annat, tex packa träningsväska, rensa kattlådan, klä på sig och koka ägg till frukost på samma gång.
Är det bara jag som har en sån här dålig planering?
Ikväll ska jag lyckas - senast kl 22 i säng!

Pumpade idag..
Herrejösses have mercy with me!!
Får jag benen över sängkanten imorgon så ska jag nog vara glad..
Fem veckor.. Det märks att muskler är färskvara!

Dagens näst bästa:
Vi fick ännu en möbel (soffa+fotölj+bord) såld på jobbet!
Bara några stolar och en whiteboardtavla kvar nu.
Nu är källaren snart i sånt pass skick så det går att fixa lite där nere!
Wiiieee!

Dagens bästa:
Min middag!
Dagen till ära blev det en egen variant utav Tom Yum..
Mmmmmmumma!

Loppa:
Jag tänker på dig, hoppas det går bra!

***

Snart dags för Grey's - Yee Haa!!!
*studsar ner i soffan*

Kommentarer

  • Maria i Motala säger:

    Hej, jag har den senaste tiden inte alls haft samma problem. Igår tex, så låg jag i sängen före 8 (tittade visserligen på TV en stund)och sov före 10, tur att jag spelade in Grey´s(!). I morse snoozade jag bara en gång vilket medförde att jag han ligga i badet ca 20 min vilket i sin tur medförde att jag inte frös på bussen som jag brukar. Jag har blåst håret och packat matlåda och hann tom lösa lite korsord i väntan på att det skulle bli dags att åka till bussen. På bussen sov jag ytterligare en timme och är nu pigg som en mört. Många kramar Maria.

    2008-11-27 | 11:30:01
  • Loppa säger:

    Tack sötis! Nu är jag på benen igen och har bl.a hämtat hem 3,5 kubik ved igår....IKEA idag och Lasse kallar mig för Duracellkanin:-)

    Kram!

    2008-11-30 | 22:37:30

Kommentera inlägget här: