luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Snorunge (igen)

Kategori: My life..

Godmorgon!
Ja för jag har faktiskt sovit rätt länge inatt... Superskönt!

Hade som bekant föreställning igår...
Det gick.. rätt bra iaf.
Jag var mer nervös än vad jag brukar vara och fick ständigt vara på min vakt för att inte göra eller säga fel saker. Det funkade nästan hela föreställningen.. hehe.. Den scenen som är den som sitter bäst annars var den som fick några repliker ändrade. Men va fan, frasen "Jag begriper mig inte på dig" går ju att säga flera gånger!! Ha ha ha! Huvudsaken är ju att publiken inte märker att det blir fel...

Det är rätt svårt att se publiken från scenen, och det är kanske tur.
Upptäckte i sista numret att Anna A satt längst fram.. :-)
Aspen såg jag inte förrens efteråt, men oj va kul det var!!
Hon, som först inte tänkt gå, hade fått dåligt samvete och gått ändå!
Något säger mig att hon inte ångrade sig! :-)
Jättekul var det iaf!

Idag blir det fullt ös igen.
Det är bara 6 föreställningar kvar nu och på dem ska vi ge ALLT!
Vill inte tänka på att vi ska splittras efter det, men det är oundvikligt.
Jäklar vad jag kommer sakna folket!


Möttes av denna text på min spegel när jag kom ut i logen häromdagen..
"Anna, du är så jävla bra! /Danny" (Jesper, en av danskillarna)

Lite fler bilder..

  
Först ett omarrangemang av det som gick att räddas från premiärblommorna, sen blommorna jag fick av A-K (och två nyfikna katter) + närbild

Nu känner jag mig nästan som en botaniker!
Mina ogröna fingrar börjar bli lite gula nu iaf.

Nu ska jag sätta lite fart här hemma!
Ska snora klart (är megasnorig idag, och i natt var jag tvungen att gå upp och fixa te för jag hostade så mycket..), slänga mig genom duschen, äta stabil frukost, packa lite saker för övernattning i Mockis med Motalaborna, hämta Johannes och åka till Djurås.
Känner på mig att det kommer bli en trevlig dag idag!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Musikaler är kanske inte min kopp te, men jag måste säga att jag är imponerad!

    Fick tårar i ögonen när du sjöng! Fan vad bra du är tjejen!

    Det var roligt att se vad du slitit med hela hösten :)

    Lycka till på föreställningarna idag!

    2008-11-15 | 11:07:21
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: