luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Kaffe-abstinens?

Kategori: My life..

Host, host, host!

Jag lever.. men aj vad ont det gör att leva idag..
Eller ont.. jo lite, men det är mest drygt.
Är supertrött eftersom jag - efter 3,5 timme på soffan - hade svårt att somna igår,
så klockan var över två när dvalan äntligen infann sig!
Vaknade till, vände på mig och.. klick, pippip, pippip, pippip, pippip..
Faaaaan!!! Redan morgon!!!

Slängde i mig lunchen idag och sen slängde jag mig i massagefåtöljen.
Somnade direkt.
Detta kan visserligen vara en reaktion över att min kropp inte fått sin dagliga konsumtion av kaffe också, fick för mig att jag skulle dra ner lite.
Har inte druckit en enda kopp idag.

Men sen har jag vart en liten gnällkärring också!
Och det säger jag med ett leende..hihi..
Jag har "felanmält" en trafiksignal!
Har stört mig på att det till och från inte funkar i säkert ett halvår nu.
Jag lackade ur...
Skrev ett mail och sa att jag var trött på att gå mot röd gubbe för att dosjäveln inte funkar (nej så skrev jag inte.. men samma innebörd).
Fick ett svar att de vidarebefodrat informationen, vi får väl se om de fixar det!

Idag blev min kära kusin vitamin husägare!
Åkte förbi en snabbis efter jobbet och flitens lampa lyste redan..
Hon var i full gång med spackling när jag kom, eldade i täljstenskaminen gjorde hon också och det behövdes för burr va golvkallt hon hade det!
När hon har lagt sina magiska fingrar på det där huset så kommer det bli fantastisk mysigt och fint! Hon har liksom känsla för sånt där!

Imorgon ska jag och bästaste A-K ha en härlig kväll!
När jag slutat åker vi direkt till Falun och äter på nån restaurang, sen ska vi gå på bio! Nån film jag har glömt vad den heter men som handlar om ett bögpar som ska adoptera tror jag.. Blir nog kul iaf!
Det var längesen jag och A-K hade kvalitetstid nu, vi är båda så upptagna på varsitt håll hela tiden.. Saknar våra grillstunder, men det blir nog mer snart igen! :-)

Anna A: Va kul att ni kommer på fredag!!!
Som jag sa till Anna G tidigare så är det alltid kul när man vet att det sitter nån som man känner i publiken! Jag ska göra mitt bästa! :-)

Nu ska jag gå och titta till min tandoorikyckling!
Mums!!

Kommentarer

  • emmy säger:

    nää men det är väll vuxenpoäng om något! anämla sånt lixom=) önskarönskarönskar att jag också kunde vara med och se FAME, hälsa stina från mej och säg att tack vara henne och fame, så visste jag redan när jag var 16 vad jag ville bli när jag blev stoooor..=) KRAM

    2008-11-10 | 21:29:20
    Bloggadress: http://emlanpemlan.blogg.se/
  • Lina (flickvän till kusin John) säger:

    Hej!

    Jag/vi har börjat läsa din blogg lite då och då, Birgitta säger att den e såååå bra (å d e den)

    vi kommer å kollar på dig på torsdag...

    Ha d.

    2008-11-10 | 21:36:40
  • BassE säger:

    HAHA, den heter Patrik 1,5! Du är så underbar när du skriver anna!! ^^, En riktig surkärring?! svårt att tänka mig,.

    2008-11-10 | 22:08:02
    Bloggadress: http://basc.blogg.se/

Kommentera inlägget här: