luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

I slutet av arbetsdagen..

Kategori: My life..

Skrattar bäst som skrattar sist!
Det lönade sig tydligen att va gnällkärring..
Trafikljuset har nämligen fungerat oklanderligt i två dagar nu!
Mera gnällkärringar åt folket!

Är fortfarande snorunge, men det är absolut bättre!
Gav mig själv en tidsfrist på 4 dagar och idag är sista dagen, perfect timing Anna!
För en gångs skull..
Kunde tom sova utan nässpray i natt, men sen fick jag återigen dra loss tungan från gomen i morse också.. Fast det är det värt. Jag har nämligen världens känsligaste näsa.. Ska börja köpa nässpray för barn hädanefter. När jag använt för mycket spray, som jag alltid gör trots att jag bara tar ett av två sprut, då får jag ont i näsan och börjar nysa tills ögona nästan ploppar ut..
Fast så är det kanske för alla?

Nu hoppar jag mellan ämnen som om jag vore helt scitzo, men min hjärna är lite hoppig idag, har en massa funderingar!

Ser fram emot helgen hur mycket som helst nu!
Känner folk som ska gå varenda föreställning den här veckan..
På torsdag kommer Lina (och John?) och A-K, på fredag kommer Anna A och Carro, på lördag på dan kommer A-K's syskon med respektive och på lördag kväll kommer Motala-ligan och Grease-gänget!! Har jag glömt någon?
Röj röj röj!!
Inte utan att det suger till lite i maggropen när jag tänker på det..
Hela grejen att åka till Djurås, heja och kramas, sminka, värma upp, klä om, ring, ringning, föreställning, snabba byten, pausfika, fler snabba byten, avslutningsnummer, tack, mygga av, scenkläder av, ut och hälsa..
Oj oj oj.. ni som inte vet - stackars er. Ni som vet... visst är det härligt!?
Men redan ikväll ska jag ju få träffa några av godingarna hemma hos Paola!
*ser fram emot*

Fick ett roligt sms av lillebror..
Det var hårda bud sa Moses när han tappade stentavlorna på fötterna..
Ha ha!

Definitivt dags för kaffe...

Kommentarer

  • Maria i Motala säger:

    Jag vet... och, ja, det är superhärligt. Kan ärligt säga att jag saknar det och att jag kommer att vara jätteavis på Lördag.

    2008-11-13 | 07:27:56

Kommentera inlägget här: