luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Hungrig städtant

Kategori: My life..

Äntligen!!!

Anna - jag gör det helst imorgon - Björklund har fått fingrarna ur...
Nu är mitt badrum i skinande skick!
Kliniskt rent!
Jag gav fan i att slå på datorn när jag kom hem, för let's face it,
man får INGET gjort när den är på.. Inte jag iaf.
Började med att ta reda på alla (nåja, nästan) kläder jag spridit omkring mig de senaste veckorna, vek ihop ren tvätt och la i lådorna, kastade smutsig tvätt i tvättkorgen och SLÄNGDE tom ett par byxor som måste ha tillhört en elefant.. eller två..? Sen gick jag, totalt tre städsvampar, flera trasor och ett starkt rengöringsmedel loss inne i badrummet.. Tog av fronten på badkaret, låg på alla fyra och skrubbade mig svettig. Gned bort kalkavlagringar, rensade golvbrunn, putsade spegel, gjorde rent under tvättmaskinen, toalett, tvättställ, bakom element och storstädade kattlådan... Som grädde på moset bytte jag ut alla handdukar till rena vita, och la på ett par sprojlans nya vita mattor också! Nu är jag mer än nöjd, jag är fan bäst på att städa bara jag sätter igång!
Nu är fingrarna så där äckligt torra som de blir av allt medel (ja jag kasserade handskarna efter äckelbrunnen!), och man känner sig lortig fast man tvättat sig flera gånger.. Ska gå och tvätta dem en gång till sen måste jag fixa nåt att äta, städningen var nämligen prio ett när jag kom hem!

Ska snart kolla fortsättningen på CSI, det var skitspännande sist, men Warrick dör alla gånger för han är den enda sötisen.. och musiken i reklamen var typ lika med att säga att han dör.. Förbannat! Ja ja, det blir kanske en serie mindre att följa då..
Apropå det så är jag faktiskt inte alls en sån tv-torsk som jag var förut.
Kollar på DHW och Grey's (måsten), och SCI om jag hinner.
Inte illa va?

Sista veckan med Fame-gänget nu..
Fan va tomt det blir utan dem!
Längtar tills på onsdag när jag får en dos av dem igen!
Såg förresten den här idag:
Nygammal artikel
i Dalarnas Tidningar!
Hade visst missat den..

Dags för mat.
Eller gröt.
Tror jag.

O&O

Kommentarer

  • Anna säger:

    Dog han?

    2008-11-18 | 11:22:09

Kommentera inlägget här: