luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Dags för -piiiip- i köket..

Kategori: My life..

Sitter och tänker på grejer jag ska göra framöver..

Nu kör vi våra sista föreställningar.
Den allra sista (eller kanske inte.. hemlis) på lördag.
Imorgon fredag ska Oscars band Pool spela på S2, så ev ska vi dit ett gäng och kolla efter föreställningen. Men det blir tajt med tiden..
På lördag ska vi sen ha en avslutningsfest.. Smärta!
Klart det ska bli skönt att få va lite ledig igen, men de här personerna som jag spenderat hösten med är verkligen fantastiska, varenda en på sitt sätt! Jag kommer att sakna dem och jag undrar vad jag ska fylla tomrummet efter dom med? Förmodligen träning och umgänge med gamla vänner. Jag har ju utlovat kompisvård efter musikalen, så jag lär väl stå vid mitt ord! ;-)
Det lät som om det var en uppoffring men det är det inte, love you friends!

Den 29 november vill jag parta järnet, men har jag nån att göra det med?
Det blir mitt första husgung sen före sommarn och jag är laddad för party!
Någon som vill va med och roa en partyglad singel kanske?

Den 5 december är det gamblern i mig som ska fram!
Jag tror att jag ska till Rommetravet och vinna pengar då nämligen..
Det kan behövas, nu är det lite knapert..

Luciahelgen som var vikt för musikal-någonting är flyttad, så det kanske är då
jag ska trängas med alla på kupolen och fixa julklappar?

Den 17 december ska vi på julbord med jobbet!
Mmmm - maaaat!!!

Under julhelgen har jag ingen aning om vad som händer,
men mys och umgänge med familj och vänner blir det då iaf!

Någon gång i januari blir det ev en alternativ Kick-Off med jobbet!

Helgen den 23-25 januari ska vi göra något med musikalgänget!
Hört nåt om att vi ska flyga och ta med oss badkläder...?

Någon gång här hade jag hemskt gärna åkt utomlands..
Jag kommer inte att ha råd med det. Fan så surt!
Vad gör man med de semesterdagar man har sparat på sen i somras då?
Är inte så väldans sugen på att ta semester och sitta hemma och uggla.
Men jag har nästan tre veckor sparad och två av dem lär jag ju plocka ut..
Nåt billigt tips kanske?

Kanske är dags att hitta sig en karl nu också..?
Annars lär jag nog förbli ogift.
Jag - en nucka?
*svälj*

Förutom mina funderingar så kan jag berätta att om jag inte hade haft en livs levande skitkatt till väckarklocka så hade jag förmodligen fortfarande legat och sovit.. Varje morgon klockan tio över sex så har Tassa nämligen fått för sig att hon ska in i sovrumsgarderoben till varje pris.. Hon slutar inte krafsa förrens jag satt mig upp i sängen och vrålat åt henne att sluta, tur för henne att jag är så himmelskt trött om morgnarna, annars hade jag dräpt kattskrället! När hon väl ser att jag verkligen ÄR vaken så kommer hon och slingrar sig, gosar och kollar på mig med sina stooora gröna ögon.... FÖRLÅTEN! Missepluttan..

Dags för lite samlag, ursäkta mig, samling i köket! Ha ha ha ha!!
Ibland kan det bli fel, men det är kul att skratta på arbetstid!

Puss på er!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jag är så ledsen att jag inte kan komma hem till dalarna o se er! VILL! men jobbar...trist. kanske filmar? kram emma h

    2008-11-20 | 15:13:14
  • Anna Andersson säger:

    Du kanske behöver de där semesterveckorna du sparat efter den här intensiva hösten! Kollat sista minuten resor?

    Kram

    2008-11-20 | 23:54:47
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • Sara Lu säger:

    Åååh tack för en superbra föreställning, över mina förväntningar, helt klart!! Och din sång - fick rysningar flera gånger! Lycka till nu med sista två!! Kick some ass!

    2008-11-20 | 23:56:11
    Bloggadress: http://saralu.blogg.se/

Kommentera inlägget här: